بگو چیکار کنم مبینا اگه واقعا دوسش داری و به دلت نشسته و فکر میکنی میتونه خوشبختت کنه من هیچ حرفی ندارم ولی اگه بخاطر اینه که فرار کنی از اون شرایط بخوای تن به ازدواج من داغون تر از این میشه . چطور میتونم ببینم عشقم داره با خودش لج میکنه با کل دنیا لج میکنه .
چند روزه نه خواب دارم نه خوراک حسابی وعده های غذاییم از ۳ قاشق بیشتر نشده هر کسی داره به من یه تیکه ای میندازه یکی میگم چت شده ؟؟ شیشه مصرف میکنی که به یجا خیره شدی یکی میگه چته ؟؟ دو سه روزه سگ شدی یکی میگه شیا خونه رفتنی ی دوش بگیر روز ها خیلی پکری . یکی داداش وی شده که حالت بده و من فقط میگم هیچی . یکی میکنه من که با زیدت دعوا کردی و اعصاب نداری.
ولی نه هیچکدوم از اینا نیست من نگران آیندتم . من دارم حسرت روز هایی رو میخورم که کاش من بجای اون طرف بودم .
باور کن اینقد درد توی دلم که که اگه قرص نخورم و غصه دلم میترکه ...
کجایی که بدونی من حالم فقط بخاطر آینده ی تو خرابه
مبینا سعی میکنم هر کاری باست بکنم تا با فکره درست تصمیم بگیری ...
خیلی سخته که بخوام باسه عشقم برم تحقیق ، ولی من برای خوشبختیت همه کاری میکنم
ما را در سایت داری چیکار میکنی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127